بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری دنیا را بشناسید


بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری

در این مقاله از وبسایت هاتف سعی داریم به ابرشرکت های سرمایه گذاری در دنیا بپردازیم و همچنین معیار و ملاک لازم برای دسته بندی و شناسایی بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری را بررسی کنیم. برای فهمیدن این موضوع ابتدا باید با مفهوم سرمایه گذاریاشنا شویم.

سرمایه گذاری عبارتند از مدیریت حرفه ای دارایی های مختلف اوراق بهادار، معمولا سهام، اوراق قرضه و الباقی اوراق بهادار و دارایی های دیگر مثل املاک و مستغلات برای دسترسی به اهداف معین سرمایه گذاری برای سود دهی بیشتر سرمایه گذاران.

شرکت سرمایه گذاری، به عبارتی دیگر یک شرکت سرمایه گذاری از سهامداران پول جمع می کند و از ان ها به عنوان وسیله ای امنیتی کارامد جهت سرمایه گذاری تبدیل می کند و همچنین پول سرمایه گذاری را چند برابر می کند.

با اینکه سرمایه گذاری دی اکتیو و یا غیرفعال روز به روز درحال بیشتر شدن است، اما باز هم سرمایه گذاری بطور منظم و با دقت بالایی صورت می گیرد.

بازده متوسط سرمایه گذاری 2.8% است و مدیران ارشد دارایی برای این هستند که افراد و شرکت ها بیش از روش خسته کننده ی معاملات خرید و فروش، روی بازده ثابت تمرکز کنند. این مقاله جهت اشنا شدن شما با بزرگترین هلدینگ های سرمایه گذاری در جهان و دارایی های تحت مدیریت در هر یک از این هلدینگ های سرمایه گذاری می باشد.

معیار بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری:

  • سود
  • ارزش برند
  • درامد
  • ارزش بازار

معرفی بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری:

  • بلک راک:

شرکت سرمایه گذاری بلک راک

براساس کل دارایی های تحت مدیریت ، BlackRock با دارایی های تحت مدیریت به 7.43 تریلیون دلار بالاترین مدیر دارایی در جهان است.

BlackRock یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری جهانی آمریکایی مستقر در شهر نیویورک است که در سال 1988 تاسیس شد و در حال حاضر 70 دفتر در 30 کشور و مشتریان در 100 کشور اداره می کند.

BlackRock در حال حاضر 14900 نفر در این شرکت مشغول به کار است و بزرگترین بانک سایه جهان محسوب می شود و هم چنین اصطلاحی برای مجموعه واسطه های مالی غیر بانکی است که خدماتی مشابه بانک های تجاری سنتی اما خارج از مقررات عادی بانکی ارائه می دهد.

این شرکت به دلیل پیشگامی در پیشبرد وجوه قابل معامله در بورس (ETF) شناخته شده است. صندوق ها و اوراق بهادار متنوعی را برای سرمایه گذاری در دارایی ها ، ابزارهای بازار پول و درآمد ثابت ارائه می دهد.

تاریخچه:

تاسیس: 1988

دفتر مرکزی: شهر نیویورک ، نیویورک ، ایالات متحده آمریکا

درآمد: 14.19 میلیارد دلار

ای یو ام:7.43 تریلیون دلار

تعداد کارمندان: 14،900

  • شرکت چارلز شواب:

شرکت چارلز شواب

چارلز شواب ، یک شرکت خدمات مالی چند ملیتی آمریکا تأسیس و مستقر در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا است. این شرکت در درجه اول به دلیل سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، آموزش مدیریت سرمایه گذاری و تخفیف خدمات کارگزاری مشهور است.

بزرگترین قرعه کشی شرکت ، کمیسیون های تجارت آزاد یا کاهش یافته آن است که این شرکت را برای سرمایه گذاران از سراسر جهان برای تجارت بسیار محبوب کرده است.شرکت چارلز شواب سومین مدیر دارایی در جهان است و در حال حاضر بیش از 345 شعبه در سراسر جهان فعالیت می کند.

این شرکت در حال حاضر 3.3 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد و سال گذشته 10.13 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است – و این از نظر درآمد و درآمد ، یکی از برترین شرکت های سرمایه گذاری در این لیست است.

تاریخچه:

تأسیس: 1971

دفتر مرکزی شرکت چارلز شواب: سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا

درآمد شركت چارلز شواب: 10.13 میلیارد دلار

ای یو ام شرکت چارلز شواب: 3.3 تریلیون دلار

تعداد کارمندان شرکت شارل شواب: 19،500

محصولات مدیریت سرمایه گذاری شرکت چارلز شواب:

کارگزار سهام

بستر تجارت الکترونیکی

  • الیانز:

شرکت آلیانز

آلیانز اولین شرکت آلمانی در این لیست از بزرگترین شرکت های مدیریت دارایی توسط ای یو ام است که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری دنیا نیز شناخته می شود و دارایی های آن 2.36 تریلیون دلار تحت مدیریت است.

آلیانز یک شرکت خدمات مالی چند ملیتی اروپایی است که دفتر مرکزی آن در مونیخ آلمان قرار دارد. این شرکت بزرگترین شرکت بیمه جهان است که توسط فوربس اندازه گیری شده است.

تجارت اصلی آن در بیمه و مدیریت دارایی است. آلیانز فعالیت خود را در بسیاری از کشورها از جمله کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، بلژیک ، آلمان و … انجام می دهد. آلیانز عمدتا در زمینه مدیریت دارایی و بیمه تخصص دارد.

تاریخچه:

تأسیس: 1890

مقر آلیانز: مونیخ ، آلمان

ارزش دارایی آلیانز: 973 میلیارد دلار

درآمد آلیانز: 143.9 میلیارد دلار

ای یو ام:

2.36 تریلیون دلار

تعداد کارمندان آلیانز: 147،268

محصولات آلیانز:

بیمه

مدیریت دارایی

  • بانک نیویورک ملون:

بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری

بانک نیویورک ملون با داشتن 1.9 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت یکی از برترین شرکت های مدیریت سرمایه گذاری در جهان است. بانک نیویورک ملون یک شرکت هلدینگ بانکی و خدمات مالی در سراسر جهان در آمریکا است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد.

سلف آن یکی از قدیمی ترین شرکت های مالی در جهان است. این بانک سرمایه گذاری برای افراد و سرمایه گذاری در 35 کشور را مدیریت می کند.

تاریخچه:

تأسیس: 2007

دفتر مرکزی: منهتن ، نیویورک ، ایالات متحده آمریکا

درامد: 16.39میلیارد دلار

ای یو ام: 1.9 تریلیون دلار

تعداد کارمندان:51.300

محصولات مدیریت سرمایه گذاری نیویورک ملون:

بانکداری شرکتی

بانکداری سرمایه گذاری

مدیریت جهانی ثروت

آنالیز مالی

سهام خصوصی

  • مورگان چیز:

مورگان چیز

مورگان چیز یکی دیگر از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری دنیا است.یک شرکت بانکی سرمایه گذاری چند ملیتی آمریکایی است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک است و در سال 1799 در ابتدا به عنوان بانک از شرکت منهتن تاسیس شد ، این شرکت دارای سومین صندوق پرچین در جهان است.

مورگان چیز دارای 1.9 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت است. یکی از چهار بانک بزرگ در آمریکا است ، همراه با Bank of America ، Citigroup و Wells Fargo. مورگان چیز همچنین با ارزش بازار با ارزش ترین بانک جهان است.

تاریخچه:

تاسیس: 2000

دفتر مرکزی مورگان:  نیویورک سیتی ، نیویورک ، امریکا

ارزش کل دارایی2،687 میلیارد دلار

درآمد 105.4 میلیارد دلار

ای یو ام:9.1 ترلیون دلار

تعداد کارمندان: 256،98

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری دنیا اشنا کنیم.

در اخر با وجود سرمایه گذاری منفعلانه در حال افزایش ، اصلاً انتظار نداشته باشید چشم انداز صنعت جهانی مدیریت دارایی ضعیف به نظر برسد. همچنین، مدیران دارایی احساسات ناشی از سرمایه گذاری و جمع آوری مبالغ هنگفت را که اغلب در سطح B2B مورد نیاز است می گیرند و به متخصصانی نیاز دارند که بتوانند بهترین بازده سرمایه را داشته باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

0 دیدگاه

۶۰ ساعت ویدئو
سطح دوره (پایه : بدون پیش نیاز)

ویدئوی معرفی